søndag 1. mars 2009

Karius-skjerf........



Da er jeg omsider ferdig med karius-skjerfet mitt, og dette skal jeg ha selv!!!! Skjerfet er strikket i Online 6-tråders garn, fantasy-color nr 1013. Jeg brukte pinne nr 4.
Jeg er veldig fornøyd med det, kommer sikkert til å bruke det både titt og ofte. Det var så varmt og deilig på den stive nakken min, at det ble sittende på i hele går kveld.
Nye strikke-prosjekt er på pinnene. Siden jeg skal bli mormor til ei lita jente i mai måned, blir det småplagg nå fremover. Må jo passe på at den lille holder seg god og varm her ute i en stor verden. Det er en jakke på pinnene nå og har planer om mer etterhvert.

3 kommentarer:

  1. Det var jammen fint, skjønner godt du beholder det selv.

    SvarSlett
  2. Så herlige farger, fortår godt at du vil ha det selv. Gøy med dusker på!

    SvarSlett
  3. Det var et morsomt prosjekt med fine farger. Helt enig at du bør ha det selv. Fint å besøke siden din forresten

    SvarSlett